lördag 2 oktober 2010

Julsaker

Jag tänkte på igår kväll vad jag måste köpa för julsaker sen. Jag vill ju ha riktigt juligt här hemma. Detta måste jag köpa:

Julgardiner till 2 fönster (har ett par. Så det är till 2 fönster det fattas)
Julstjärna som man ska ha i fönstret
Adväntjusstakar (som man har i fönstret)
Fixa adväntsljusstake med riktiga ljus
Julgransgrejer? (mamma sa att jag kansk hade en julgran där hemma)
Julhanddukar
Prydnadstomtar m.m.
Nejlikor och kanelstång. Och någon tygpåse. (Som jag kan ha i badrummet då. Så det luktar jul)
Julgransmatta
Jultomtar och sånna saker jag kan ha under granen

Vet ni något mer som fattas eller ni kanske tycker jag ska ha skriv det :)

Nu måste jag börja på att städa här lite.

2 kommentarer:

  1. Undra om du har kvar julgranen du fick av farmor? Sen ska jag hjälpa dig i kväll hur du ska göra så att alla kan kommentera dig. Nu kan bara en del.
    Puss

    SvaraRadera