söndag 3 oktober 2010

Sitter och sparar lite jullåtar på Spotify. Och tänk vilka minnen man har. Jag tänker mest på när mamma filmade mej och Lovisa när vi var små. När vi klädde julgranen och sen efter att vi dansar runt den. Och vi lekar att vi dansar med fler folk. Eller när vi sitter och sätter nejlikor i apelsiner och jag sitter och tar så fint en tändsticka i apelsinen för att kunna få i nejlikan. Och Lovisa tar armbågen till hjälp istället. Tänk villka bra jular vi alltid haft i vårat liv. Jag är så lycklig att jag har det så bra i mitt liv. Tänk villken mamma jag har igentligen. Hon har alltid gjort allt för mej och Lovisa. ALLTID och då menar jag värkligen ALLTID. Kan man ha en bättre mamma som jag har? Nej en bättre mamma får man leta efter och man skulle aldrig lyckas med det heller.
Jag älskar dej mamma Du är BÄST!<3


2 kommentarer:

  1. Och jag älskar dig så mycket också! Svårt att hitta bättre barn än dig och Lovisa också. Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Och jag har ägglossning och grät därför en skvätt. Hahah!

    SvaraRadera