torsdag 7 oktober 2010

Jag är allvarligt talat JÄTTE glad för att jag ska flytta hem. Jag längtar jätte mycket nu till jag har lägenheten i Mora. Men samtidigt är det jävligt skönt att veta det en tid i förväg också. Sånnt gillar jag. Jag vill alltid veta saker i god tid. Så i slutet på December och början på Januari är det bara att börja packa alla grejer igen. Jag tänkte ju köpa julgardiner och grejer. Men jaa julgardiner struntar jag i. Eftersom jag inte vet om dom då passar till nästa år. (då jag bor i Mora). Jag har ett par i alla fall, som jag hade i Bollnäs. Sen kanske jag får kolla med mamma om hon har några som hon inte andvändet kanske. Och låna av henne. Vi får se. Men ett par kan jag ju byta ut till julgardiner. Eftersom jag har ett par. Så nu hoppas jag bara på att jag får en lägenhet till dess.

2 kommentarer:

  1. Och jag är jätteglad att du ska till Mora. Då kan jag träffa dig när jag vill nästan. Puss min unge!

    SvaraRadera
  2. Och jag med och jag älskar dig mitt hjärta!

    SvaraRadera