torsdag 7 oktober 2010

Till min Gunnar

Att känna din kärlek gör mej glad, lycklig och gör att livet är värt att leva. Du ligger hos mej minst 2 gånger på kvällarna och sover och bara myser ner dej. Du är alltid vid mej. När jag diskar ligger du ibland på bordet och sover, går och korrar på mej, leker i köket och jaa du är vid mej helatiden. Du sover i sängen med mej, Ibland sover du på bokhyllan där jag lakt en filt till dej så du ska kunna ligga där. Och även ett gosedjurshjärta som min mamma (din mormor) gjort. Du sov här om natten på den som en kudde. Du är väldigt snäll också. Jag tror att redan när du var jättebebis när jag fick hem dej. Att du redan då kännde att jag var ledssen. Då din mormor talade om när vi skulle ta bort Åke. Då kom du och pussade mej på handen och la dej vid mej.
Jag älskar dej Gunnar! <3 <3


1 kommentar:

  1. Åh, nu gråter jag. Lilla söta Gunnar, vårat lilla hjärta!

    SvaraRadera